• woensdag 2 oktober 2024

Dit weekend, 5 en 6 oktober ‘’Hart voor DAF dagen” DAF Museum en DAF terrein.

Dit weekend bent u van harte welkom op de Hart voor DAF dagen

Er zijn twee ingangen DAF Museum en DAF terrein. Als u met de auto komt, kunt u naar de hoofdingang van DAF rijden en uw auto gratis parkeren op het DAF-terrein. Op het DAF-terrein staan vele uitzonderlijke DAF-vrachtwagens en personenwagens.

U kunt het DAF Museum bereiken met de auto, te voet of per fiets. Houd er rekening mee dat er rond het museum op veel plaatsen betaald parkeren geldt.

Tussen het DAF Museum en het DAF-terrein rijden klassieke bussen waarmee u gratis heen en weer kunt pendelenVergeet niet om het toegangsbandje om uw pols te dragen.

Hart voor DAF

Alle consumpties worden zowel op het DAF-terrein als in het DAF Museum met munten betaald, verkrijgbaar bij de kassa's in het DAF Museum of op het DAF-terrein.

In het DAF Museum worden restanten uit het archief in de Bestuurskamer te koop aangeboden. Ook zijn er vele kramen opgesteld in de PACCAR Wing, waar hobbyisten spullen aanbieden of hun DAF-artikelen laten zien. Daarnaast wordt in het DAF Museum aandacht besteed aan het Trucknasium, een lesprogramma voor scholieren in het basis- en voortgezet onderwijs.

Op het DAF-terrein staan vele uitzonderlijke DAF-vrachtwagens en personenwagens. Dit is een must voor liefhebbers om te bezoeken.

Nogmaals, u bent van harte welkom om als DAF-liefhebber naar de Hart voor DAF-dagen te komen dit weekend. Een evenement dat u niet mag missen!

Volwassenen betalen €10,- per persoon.
Kinderen tot 15 jaar hebben gratis toegang.

Kassa's zijn te vinden in het DAF Museum en op het DAF-terrein.

Hart voor DAF